Halka gelince kimse hesap sormaz , Elazığ’a bak yardımlar nerede ? Kim nerede kalıyor kim aç kim susuz ? Hangimiz hatırlıyoruz ? Ya da bundan birkaç ay sonra izmir’i kim hatırlayacak ? Dünya çok boş yarının garantisi yok . Herkes bugünün peşinde , keşke önlem her daim olsa . İnsanın başına gelmesi lazım sanırım .