“Duvarlara anlatıyorum seni.
Bazen susuyorlar bazen duymamış gibi yapıyorlar.
Anlayacağın, susmanın gölgesiyle oynuyorlar.
Her yerim acıyor.
Geçmedi anne , hiçbir şey geçmedi.
Oysa hala, geçer demeni bekliyor.” Bu kitap bende derin bir iz bıraktı elime aldığımda ilk okuduğum şiirdi ve ruhuma şifa gibiydi…