Pelin

Korkunun, denemek ve başarısız olmaktan pişman olacağımıza bizi nasıl inandırdığı gerçekten ilginç. Ama kimse denememekten doğan pişmanlıktan bahsetmiyor. O pişmanlık kalıcıdır. Yıllar sonra bile, denemediğin fırsatları düşünürsün. Git, başarısız ol. Git, rezil ol. Git, öğren. En azından “ya olsaydı”ların değil, anlatacak hikâyelerin olur. -Regulus
1K
Reklam
Yalnızca insan: kendini olduğu haliyle kabul edemeyip bundan acı çeken tek canlıdır.!!!
1K
İnsanın kendini tanıması için başka bir insana ihtiyacı vardır (insan insanın aynasıdır).
Sayfa 74·Kitabı okuyor
1K
Gölgemiz, genelde, bizden o kadar iyi bir biçimde gizlenmiştir ki onu bulmak neredeyse olanaksızdır. Eğer yansıtma fenomeni olmasaydı, bu gölge bizden bir ömür boyu gizlenebilirdi.
Sayfa 66·Kitabı okuyor
1K
Biz başkalarını yargılarken kendimizi yargılamaktayızdır.
Sayfa 65·Kitabı okuyor
1K
Reklam