Korkunun, denemek ve başarısız olmaktan pişman olacağımıza bizi nasıl inandırdığı gerçekten ilginç.
Ama kimse denememekten doğan pişmanlıktan bahsetmiyor.
O pişmanlık kalıcıdır.
Yıllar sonra bile, denemediğin fırsatları düşünürsün.
Git, başarısız ol. Git, rezil ol. Git, öğren.
En azından “ya olsaydı”ların değil, anlatacak hikâyelerin olur.
-Regulus
Gölgemiz, genelde, bizden o kadar iyi bir biçimde gizlenmiştir ki onu bulmak neredeyse olanaksızdır. Eğer yansıtma fenomeni olmasaydı, bu gölge bizden bir ömür boyu gizlenebilirdi.