Bir insanı sabahleyin çok sevdiyseniz geceleyin ondan nefret etmelisiniz; bu aynen ip cambazlığı gibidir. Bir insanı çok fazla seviyorsanız, o zaman çok fazla sola yattınız demektir, düşersiniz. Tekrar denge kurabilmek için sağa yatmalısınız. Sevgililer hep kavga ederler; aslında bu da bir tür denge, hepsi bu, öyle ciddi bir şey değil. Bu doğal; tabii ipten inerseniz o başka.