Okuduğum ilk Agatha Christie kitabı. Son 50 sayfa daha etkileyici bitebilirdi diye düşünüyorum. Başlangıç olarak gayet sürükleyiciydi. Karakterleri betimlemesi yerine, durum anlatımı ağırlıklı. Bizim topraklarda kaleme alındığı kitabın sonundan belli