Pelületta

Pelületta
@Pelu
Garip değil mi, acı da, sevinç de insanda aynı etkiyi yapıyor; soluğumuz kesiliyor, insanın ağlayası geliyor.
Sayfa 296·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
-Bütün hayat işte bu. -Hayır, bütün hayat değil, yarısı. -Öteki yarısı nerede? Bundan başka ne olabilir ki? -Onu siz bulmalısınız. -Niçin? - Bu yarısını kaybetmemek için.
Sayfa 288·Kitabı okudu
Her kadınla erkeğin gizli amacı da bu değil midir? Dostunda değişmez bir huzur, akışı bozulmayan bir ruh bulmak. Aşkın temeli budur ve bundan uzaklaştık mi ıstırap başlar.
Sayfa 250·Kitabı okudu
Ne fena bu erkeklerin duygularından utanmaları. Sahte bir gurur. Zekâlarından utansalar daha iyi ederler. Zekâ daha çok aldanır.
Sayfa 247·Kitabı okudu
Ne kadar mutsuz olduğumu, hareketsizlik ve sevgisizlik yüzünden içimdeki güzel şeylerin öldüğünü, hayatımın ne kadar sönük kaldığını söylemiş...
Sayfa 237·Kitabı okudu