Pelületta

Pelületta
@Pelu
Ben, çevremde kimseye iyilikte bulunamadığım için acı çekiyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Canlı olmak belki de budur: Ölen anların ardından koşmak.
Belki de ben ailevi çelişkinin semptomuyum. Ailenin iyileşmesi için yok olması gereken bir semptomum.
İnsanın olumsuz bir kalbi, içi boş bir ruhu olabilir mi?
Herkesin de bildiği gibi, güç ilişkisi dengedeyse diplomasi daima yenilgiye uğrar.