Pervin

Pervin
@Pengubook
Ben sadece okurum… ama her kitap beni yeniden yazar.
Okul öncesi öğretmeni.
Türk dili ve edebiyatı. / Çocuk gelişimi ve eğitimi.
21 Kasım
256 okur puanı
Ocak 2022 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Bir kişinin değil herkesin kötü olduğu lanet olası bir dünyada yaşıyorduk. Paylaştığımız şey mutluluk ve iyilik değildi artık. Hangimiz daha kötüyüz diye sıraya girmişiz de birinci olmak için birbirimizle savaşıyormuşuz gibiydik.
Sayfa 350·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Belki de insan, kendisine acı veren şeylere daha çok bağlanıyordu. Acılar insanı hayatta tutuyordu çünkü.
Alıntı
Her yara sarmakla geçmez, her iz yıkamakla gitmezdi. Bazı yaraların merhemi zamandı, sürdükçe daha çok kanardı. Bazı izlerin yeri derindi, kazısan da kurtulamazdın.
Alıntı
Oysa insanı tanımak için gözlerine bakmak, kalbine ulaşmak gerekirdi.
Alıntı
Çünkü her ölü saygıyı hak eder. Her yaşayansa ölümü...
Sayfa 136·Kitabı okudu
Alıntı