Her şeyi başa aldım sevgilim,
Kalbime soktuğun okları çıkardım.
Yeniden kalbime sağladım.
Kaybolan güneşi yeniden çağırdım
Sonra yağmur ve fırtınayı getirdim.
Sonra bulutlar geri geldi
Bulutlar gökkuşağını,
Baharı, çiçekleri, 4 yapraklı yoncamı getirdi.
Açlığın en dolgun hissi
Bir çayın en tatlı yurdumu
Bir çiçeğin en güzel kokusu
Rüzgarın en çok okşayan yanı
İçime çektiğim en güzel nefes
Ve hissettiğim en sıcak şeysin.
Seni sevmek tıpkı böyle...
Şimdi senden bir adım
Bana verecek bir nefes
Okşayacak bir ten
Uzatacak bir el istiyorum.
Yitip gitme sakın
Sen ki sol yanım
En güzel ağrım, sancım
Gel sevgili,
Gel ki '' BİZ '' olalım
Gel ki yüzünde değil, yüreğinde ben olayım.
🦄♊🍀