Özümm

Özümm
Belki de çevirdiğin bir sayfanın kıyısında vardım; karşılaştık mı, kim bilir?
Başarısızlıkta azizliktir...
“İstersen olur, çabalarsan elde edersin, emek verince kazanırsın, kendini yerden yere vurunca yükselirsin.” Oysa gerçek böyle işlemiyor. Bazen olmaz. Ne kadar uğraşırsan uğraş, ne kadar yıpranırsan yıpran, ne kadar çırpınırsan çırpın; yine de olmaz. Her emek karşılık bulmaz, her istek gerçeğe dönüşmez. Kaybetmek de, elde edememek de hayatın doğal bir parçasıdır. Bunu kabullenmek, boş umutlarla oyalanmaktan daha dürüst bir duruştur.
Duygu ve Düşünce
Özümm
Ne kadar ekmek o kadar köfte masalına da inancım kalmadı.
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
freud ölmeden önce hakkinda sahte ani sendromundan dolayi epey dava açilmisti bircok kadin babalarinin kendilerini taciz ettigini hatirlamiyordu ve freud'u babalarina iftira atmakla suçluyorlardi bilhassa feminist ablalar freud'u hic sevmez okurken dikkat edin
1000Kitap
Özümm
Özellikle araştırdım bu konuda bir şeye rastlamadım nerede var bu bilginin kaynağı?
Haydaaaaaa
"Çok kitap okuyan kıza görücü gelmez." -The Twilight Samurai
1000Kitap
Özümm
Evde kalmamın sebebini şimdi anladım 😌😃
Durum bildirir ileti
Öhöm öhöm (yine öksürük efekti) Bundan tam 20 sene önce öğretmen lisesinde başladı bu güzel hikaye. Lisede staja gittik biz, matematik anlattık minnacık çocuklara. Başka meslekler de seçebilirdik elbette. Öğrencilerim soruyor “matematik öğretmeni olmasaydınız ne olurdunuz?” diye. Olmazdım diyorum, düşünemiyorum çünkü başka türlüsünü. İstemeyerek, sadece matematiğin hatırına gittiğim eğitim fakültesi bana çok şey kattı. Belki de aile olmayı orada öğrendim ben. Koskoca profesörlerin odalarında öğrencilerine kahve demlediğinden. Anlatacak elbette çok hikayem, kelimelere sığmayacak duygularım var. Özetlemek gerekirse de “iyi ki öğretmenim” diyeceğim ☺️ Bunlardan size ne mi, bence de öyle 😎
Öğretmenler Günü
Özümm
Şuan okula gitmeyen biri olarak gözlerim dolu dolu kutladığım günleri okuldaki anılarım depreşti, tüm kalbimle gününüz kutlu olsun nice senelere "Öğretmenim" 🌸🤍