Öhöm öhöm (yine öksürük efekti)
Bundan tam 20 sene önce öğretmen lisesinde başladı bu güzel hikaye. Lisede staja gittik biz, matematik anlattık minnacık çocuklara. Başka meslekler de seçebilirdik elbette. Öğrencilerim soruyor “matematik öğretmeni olmasaydınız ne olurdunuz?” diye. Olmazdım diyorum, düşünemiyorum çünkü başka türlüsünü. İstemeyerek, sadece matematiğin hatırına gittiğim eğitim fakültesi bana çok şey kattı. Belki de aile olmayı orada öğrendim ben. Koskoca profesörlerin odalarında öğrencilerine kahve demlediğinden.
Anlatacak elbette çok hikayem, kelimelere sığmayacak duygularım var. Özetlemek gerekirse de “iyi ki öğretmenim” diyeceğim ☺️
Bunlardan size ne mi, bence de öyle 😎