"Nice mutlu yıllara demeyeceğim,
çünkü değişen bir şey yok.
Günler aynı,
insanlar aynı,
yalanlar aynı,
dekorlar ve sahneler aynı,
kandırılanlar aynı. Ve yine aynı olacak;
sahte kahkahalar, sıra dışı böğürmeler..
İyi kusmalar."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Çevremde insanlar arttıkça, kendimi daha fazla yalnız hissediyorum.
Çevresinde hiç kimse olmayan insan mı yalnızdır?
Yoksa, dört tarafı insanlarla dolu olan, ama o insanlar tarafından anlaşılamayan insan mı daha yalnızdır?
Sizce kimdir yalnız insan?