"bir kadının penceresini dünyaya açan ilk el babasıdır o hangi pencereyi açar, gökyüzünü hangi renge boyarsa öyle görürsün dünyayı da bütün erkekleri de. Ölene kadar hem de."
"kötü olan, sadece fiziksel acılar değildir. Psikolojik baskı, bir insanı bütün kemiklerinin kırılmasından daha çok hırpalayabilir. Vurmazdı, sevmezdi, diyorsun ama eminim ki sana sürekli sus diyordur. Söz hakkı tanımıyordur hiç. Değil mi.?
"bir kadının kendini yapacağı en büyük kötülük. Sadakat duygusu olmayan ve zerre kadar bile güvenmediği bir adamın eline bütün hayatını gözü kapalı bırakmasıdır. Bunu sakın unutmayın