Zamanın, nefesinin hatta umutlarının ve hayallerin ne kadar da kıymetli olduğunu bilseydin tüm bunları öyle bir çırpıda derinlerde ne sakladığını hiç bilmediğin insanların ellerini bırakmazdın. Ve bilseydin uzun soluklu ilişkilerin derinlere kök saldığını, içini öyle bir çırpıda herkese açmazdın. Bazen düşmana gerek yok diye düşünüyorum insanın kendine yaptığını kimse ona yapmıyor.