Adalet Akgül

Adalet Akgül
@Perperik_
Dişlerimiz olduğu için ısırıyoruz. Bu yüzden bu kadar vahşiyiz... Gözlerimiz olduğu için hayran kalıyoruz. Bu yüzden bu kadar âşığız...  
Reklam
İşte!” dedim. “Umut bu. Bir tekne. Başka bir şey değil. Koca okyanusta devrilmeden yol almaya çabalayan bir tekne. Sonsuzluğun dalgalarıyla savaşan bir ceviz kabuğu. Hepsi bu. Köhne bir tekne.”
Bütün kelimeler güzeldir fakat bazıları, diğerlerinden daha güzeldir.
1000Kitap
Nasıl etmeli de ağlayabilmeli Farkına bile varmadan? Nasıl etmeli de ağlayabilmeli Ayıpsız, Aşikare, Yağmur misali? İyi ki doğdun Mavi Gözlü Dev...
Sorarlarsa, “Ne iş yaptın bu dünyada?” diye, rahatça verebilirim yanıtını: “Yalnız kaldım. Kalabildim! Altı milyarın arasına doğdum. Ve hiçbirine çarpmadan geçtim aralarından...”
Reklam