Pervin

Pervin
@Perperokk_
İçimdeki kaynağa,ulaşmak… Meğer ne çok kelebek varmış uçmaya hazır. Nemo dat quod non habet… Bir şey yapmadan sessizce otur; bahar gelir ve otlar kendiliğinden büyür.
Tutarsız hava koşulları, yalancı bahar sert rüzgarlar…
Reklam
Ben çocuğum, öğrenebilirim, gelişebilirim, değişebilirim. İçimdeki çocuğu öperim siz de öyle yapın…
Rotayı belirleyelim mi efendim? İyi bir rota mı bu? Beni gitmek istediğim yere götürecek mi ?
Sayfa 114·Kitabı okudu
“Sorun, insanın düşünceyi kafasından çıkarmaya çalışması. Bu işe yaramaz. Yapman gereken ona bir şekilde kucak açmak.”
Sayfa 111·Kitabı okudu
Hayatım boyunca kaç kişiyi bakıp da görmedim acaba?
Sayfa 78·Kitabı okudu
Reklam