Pervin

Pervin
@Perperokk_
İçimdeki kaynağa,ulaşmak… Meğer ne çok kelebek varmış uçmaya hazır. Nemo dat quod non habet… Bir şey yapmadan sessizce otur; bahar gelir ve otlar kendiliğinden büyür.
Üç şeye kimse inanmaz: gerçeğe, makul olana ve mantıklı olana.
Sayfa 47·Kitabı okudu
Reklam
Hatıran yeter
Kuş uçmaz kervan geçmez bir yerdesin. Su olsan kimse içmez. Yol olsan kimse geçmez Elin adamı ne anlar senden?…
Film
Samimiyetsiz, sahte insanlar…
Doğa insan kadar sahte değil.
Eğer kimsenin sana ulaşmasını istemiyorsan. İlim oku ve onu yaşamayı kendine meslek edin.
Nübihar-a Püçükan/ Çocukların İlk Baharı.
Sayfa 29·Kitabı okudu
Reklam