Pervin

Pervin
@Perperokk_
İçimdeki kaynağa,ulaşmak… Meğer ne çok kelebek varmış uçmaya hazır. Nemo dat quod non habet… Bir şey yapmadan sessizce otur; bahar gelir ve otlar kendiliğinden büyür.
Görebildiği tek şey, kendisinin şimdiki halinden her nasılsa öbür hallerinden farklı oluşuydu. Artık farklı bir gözle baktığını ve çevresini renklendirip değiştiren kendi içindeki yeni koşullarla tanışmaya başladığını henüz idrak edememişti.
Sayfa 64 - Can klasik·Kitabı okudu
Reklam
“Yaşam küçükle başlar, büyümesine izin verilmelidir.”
8 Mart
Kadınlar yaşasın…
Bir anda her şey bitecek, biz yeniden başbaşa kalacağız, kocaman bir hiçliğin içinde…
Sayfa 113 - Kabalcı·Kitabı okudu
“Estragon: İnsan biliyorsa eğer. Vladimir: Sabretmekten yılmaz. Estragon: Ne beklemek gerektiğini biliyorsa Vladimir: Endişeye mahal yoktur.”
Reklam