Pervin

Pervin
@Perperokk_
İçimdeki kaynağa,ulaşmak… Meğer ne çok kelebek varmış uçmaya hazır. Nemo dat quod non habet… Bir şey yapmadan sessizce otur; bahar gelir ve otlar kendiliğinden büyür.
Olmamız gereken şeyi, olduğumuz gibi kalarak olamayız..
Reklam
Bir uzak rüyada yorgun ıhlamur, İkindiler sonu inen ıssızlık. Ve Araf kokulu uzak bir yağmur Hala düşüncemde sonsuz yalnızlık.
Sayfa 161
Kimse bozamaz ışığın düzenini Yalnızca kendim Ve sevdiğim olduğum yerde…
Sayfa 90·Kitabı okudu
Orada da olsan, burada da olsan, gönüller bir.
Zaten hangimiz tam olarak anlıyoruz ki karşımızdakini?
Reklam