Pervin

Pervin
@Perperokk_
İçimdeki kaynağa,ulaşmak… Meğer ne çok kelebek varmış uçmaya hazır. Nemo dat quod non habet… Bir şey yapmadan sessizce otur; bahar gelir ve otlar kendiliğinden büyür.
Bir umuda karşı değil, yaşam yorgunluğuna karşı dua ediyorum.
Sayfa 105 - Sia·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir yandan hayatımın bir şekilde “eksik” bir hayat olacağını, başkaları gibi yaşayamayacağımı hissediyorum. Orhan Pamuk
Merhamet, iyilik duygusu, ancak temiz bir vicdanın ürünleri olabilir.
Sayfa 967·Kitabı okudu
Bence insanların birbirlerini tanımaları için en iyi zaman ayrılmalarına yakın zamandır.