Perperok

Perperok
@Perperoook
Bir kitap, düşünce, bir iz...
Faust un ikinci bölümü aşırı sıkıcı ve manasız geliyor. Okurken çoğu zaman ne okuyorum diye dalıp gitmişim resmen. Ben mi bir şey kaçırıyorum yoksa cidden saçma manzumlar mı bunlar?
Martîn Edenin geniş omzu isimli okura yanıt verildi
Perperok
@Kirillovv bu çok iyi 😂
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sizce ?
Babasız olmak mı yoksa baba olamayan birinin çocuğu olmak mı daha zor emin değilim…
Sayfa 104·Kitabı okudu
Alıntı
Perperok
Hiç böyle bir şey düşünmemiştim şuan çok garip oldu