Montaigne'yi okumak isteyipte uzun zamandır okuyamadığım kitaplardan biridir.
Okurken geç kaldığımın farkındaydım.
Böyle ruhu doyurucu samimiyet var ki satırlarında, tekrar tekrar okunması gereken bir kitap.
İnsanı sıkmıyor. Tam bööyle, kahvenizi alıp kitabınızı da açıp sakinlikte okuyabileceğiniz bir deneme, kitap :)
Kitap seçimine çok dikkat ederim. Dili yumuşak ve öğretici, yerinde yüzü güldüren ve empatiyi yaptırabilen kitaplar benim için "en numaralı" kitap. Harika kitaplar, sayısı çoğalsın.
Bazen kıskançlığa girip kitaplarımı kimseye vermiyor ve söylemiyorum. Fakat bunun yanlış düşünce olduğunu ve cimriliği; bir insanla münakaşaya girince farkettim. Sizinle aynı dili konuşmuyor. Sizin bildiğinizi o bilmiyor.
Artık cömertim :) Tartışmak önemli bir gelişme:))
Kitabın değerini bilenlerle...
Okuyun mutlaka:)