S.

S.
@Perulejin
Mutlu olmayı ihmal etme :) #Neşetertaş #kınalıel Hasretinden Prangalar Eskittim
tüm imkanlarımla tüm insanlara iyilik yapmak hayattaki en büyük gayem ama onların kötülükleriyle yüzleşmek çok ağırıma gidiyor. birine çok basit bir yetki verseniz hemen başınıza çıkıyor. basit insan güç gösterisi yapmak istiyor artık katlanmak istemiyorum. yalnızlığı seçtim. yalnızlığa itildim kendi tarafımdan, kötüler yüzünden. yapayalnız ama delirmeden ölmek istiyorum vakti gelince…. 🤞🏻
İnsan ve Duygular
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
insan, anlaşılmak istiyordu sadece. konuşmadan...
1000Kitap
yalnızlık çok uzun zaman sonra kanser gibi bir şeye dönüşüyor. zihninizi yavaş yavaş sarıyor ve artık hiç yalnızlık hissinden kurtulamıyorsunuz. daha kötüsüyse bir arkadaş, akraba vs. ortamında olduğunuz halde bu yalnızlık hissinin sizi terk etmediğini anladığınız an. sanırım eninde sonunda yalnız kalacağını bildiği için insan yalnızlığını hiç bırakmak istemiyor. ne kadar güzel bir gün geçirmiş olursanız olun günün sonunda eve geldiğinizde yalnızlık yüzünüze tokat gibi çarpıyor.
1000Kitap
Yaşar kemal'in 17 yaşında yazdığı şiir, Kuş uçmaz, kervan geçmez bir yerdesin. su olsan kimse içmez, yol olsan kimse geçmez… Yaşar Kemal’in Çok etkileyici şiiri Yalnızlık daha “güzel” ve bu kadar kısa, öz anlatılmazdı. “Su olsan içen olmaz, yol olsan geçen olmaz”; Yalnızken ne olursan ol; hiç bir kıymeti yok demekki…
Yaşar Kemal
İyi yürekli insanların kalbini kimse anlayamaz. Affedici, naif özür dileyen, kimseye zararı olmayan insanları yargılamayın. sevgiyi, iyi insanları tüketmeyelim. 🤍 İyi Geceler 🌾
1000Kitap