daha 15 yaşındaydım.
bir gecede yirmi yaş olgunlaştım
hayatın çirkin yüzü beni erken karşıladı günler geçti annem bir saniye bile aklından çıkmamış olsa da hayata bir şekilde adapte oldum sanırdım, acım hafifledi diye düşünürdüm . sonra yoldan geçen birinin sesini ona benzetirdim, o güne kadar çektiğim her şey vücudumdan geçer elektrik gibi. tüylerim diken diken olur, bir bakmışım gözlerim dolmuş, burnumun ucu sızlıyor. içimde biriktirip bilinçaltıma ittiklerim yeşil bir dev haline gelmiş beni tokatlıyor.
asla unutamıyorum acım da hafiflemiyor. o güne kadar neysem annem öldükten sonra kat be kat eksik olarak yaşama tutunmaya çalışıyorum özlemimin ne kadar arttığına ben bile şaşırıyorum…🥀