Pervin

Pervin
@Pervinnn
öğrenci
üniversite
istanbul, 6 Haziran
12 okur puanı
Temmuz 2017 tarihinde katıldı
Mutluluk ışığı sever, biz de dünyayı şen sanırız; ama sefalet kendini vakurca saklar, biz de sefalet yok sanırız.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Pervin

, bir kitap okudu
9/10
·50 syf.·
Beğendi
·
21 saatte okudu
·
2021 20. kitabı
Herman Melville
7.8/10 · 15,5bin okunma
"Hayattaki en güzel şey; tüm kusurlarınızı bilmesine rağmen hâlâ muhteşem olduğunuzu düşünen birisinin olmasıdır."
İhtiyarlar niye öyle şafakla uyanırlar bilmem. Günü azıcık daha uzun yaşayabilmek için mi acep?