Zeynep

@Petriko0r·
·
sabitlendi
•"Güldüğün kadar güzelsin.."🍃
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yine yanlız yaşamaya başladım ama balkonumu özledim...

Zeynep

@Petriko0r
·
Ne bileyim yalnız yaşamayı, balkonda tek oturup kahve içmeyi özleyeceğim...
Bir şeylere hayır denildikten sonra neden hala ısrar edilir, hayır denildiyse hayırdır. O gün dışarı çıkasımda yoktur, neden açıklama yapmak zorundaymışım gibi davranılıyor.
Birazda yağmurda yürüyeyim.