Zeynep

Yine yanlız yaşamaya başladım ama balkonumu özledim...

Zeynep

@Petriko0r
·
Ne bileyim yalnız yaşamayı, balkonda tek oturup kahve içmeyi özleyeceğim...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir şeylere hayır denildikten sonra neden hala ısrar edilir, hayır denildiyse hayırdır. O gün dışarı çıkasımda yoktur, neden açıklama yapmak zorundaymışım gibi davranılıyor.
Birazda yağmurda yürüyeyim.
Sosyalleşme pilim bitti..🙁
Kütüphaneye her gittiğimde kitap almayacağım diyorum ama karşıdan göz kırpıyorlar.
Duygu ve Düşünce