Dünya bekçisi yine aynı yerine çıkmış dünyada olan bitenleri Tanrı'ya aktarmak için şehrin en güzide yerlerinde peydâ oluyordu. İnsanlar bu durumdan habersiz ışık saçmasına aldanıyor, onun altında gülüyor, onun altında sevişiyordu. Rica etti gece bekçisi uyaralım insanları! Tanrı bu sözden sonra insanları uyarmak için yağmurla birlikte dünyaya şimşeği indirdi. İnsanlar yine rahat durmadı yağan yağmuru biriktirerek ondan enerji, şimşeklerden demiri icat etti. Tanrı en son ''Sizin için yararlı olan yeryüzüdür.'' dedi. Bir müddet sonra insan, hayırlı olanı terk ederek aya ulaştı... Yani anlayacağınız dostlar: ''İnsan doğaya karşı galip geldi.''