Diş doktorum, dişime kanal tedavisi yapılması gerektiğini söyledi.
-Ağrın çoktur randevu gününe kadar, ağrı kesici yazayım mı?
Bu suali bana yönelttikten sonra zihnimde geçen hadiseler gözümün önüne geldi. Haykırmak istedim, "Benim kalbimin ağrısı dişime vuruyor doktor" diye avazım çıktığı kadar bağırmak istedim. Ama ağzımdan çıkan tek cümle şu idi:
-İyi olur, teşekkür ederim.