Kitabı beğendim kesinlikle. Herkesin hikayesine değinmesi her açıdan olayı görmemiz çok güzel. Ancak ortalarda çok sıkıldım, biraz ara vermek zorunda kaldım kitaba. Akıcılığı ve dili tıpkı Livaneli’nin diğer kitapları gibi. Sonunda şok oldum ve asssla beklemiyordum.