Çok acı bir hikaye. Ancak hikayenin anlatıl biçimini o kadar sevmedim ki karakterle bir bağ kuramadım, evet üzüldüm ama yaşadığı şeyler çok acı olaylar ve o kadar derine inemedim. Bazı boşluklar vardı bence. Ama 1-2 günlük okunacak bir kitap.
Aşırı akıcı bir kitap. Üç kadının hikayesi de beni çok etkiledi. Sonunu çok güzel bağlamışlar. Uçakla gidiş dönüş yolculuğumda bitirdim. Öneririm kesinlikle
Saç ÖrgüsüLaetitia Colombani · Yan Pasaj Yayınevi · 202017,7bin okunma