Bir de şunu severim, masallarda geçer, "sonsuza kadar mutlu yaşamışlar." Kader varsa sonsuz yoktur ama ölene kadar denmez. İyi bitirirken, kötü sayılan ölüm anılmaz. Küçük hesapları var insanların.
Sinek küçüktür ama mide bulandırır, inanç ve umut yumruk büyüklüğündeki et parçasında yaşar ama dünyayı değiştirir. Dünyayı mı değiştireceksin Harun, bu mu niyetin? Sorsalar şaşırarak bakar Harun suratlarına. Dünya da ne? Dünyam olmasın kastettiğiniz şey. Ki o da eğilmeyecek kadar kuru artık.
Peki, yaşlılık emarelerini kabul eder misiniz? Bazı insanlar sever yaşlanmayı. Mutlu mutlu yılların geçmesini, yıllar geçerken bütünlenmeyi, tamamlanmayı. Siz hangi tür insanlardansınız?
Tam bana göre ... " Eskitilmiş, özen gösterilmemiş, hor görülmüş ve sonunda yalnız bırakılmış bir evden başkasını istemezdim zaten diye eklemedi. Ben eskiyen şeyleri severim, eskimeyen şeyler cansızdır."