Pierid

Irmaklar denizlerde Denizler sahillerde durdular Arayanlar hiçbir yerde İnananlar dualarda buldular Kim bilir sen Benim halimde Sakinliğimde, ne buldun Bense yorgundum Kendi kendime, sokuldum Uyuyakaldım Aklımın iplerini saldım O giderken Bir an durup peşinden baktım Ne dersin? Umarım beni affedersin youtu.be/nvrjcxJvDI4
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kızın ne kadar sinirli ve kambur olduğunu gördün mü?" "Evet, ama kızın artık dayanacak gücü kalmamış," dedim. "Kesinlikle! Anası babası onu ezmeye devam edecekler. Kız ise çaresiz buna ancak şiddetle karşı koymaya çabalıyor. Kontrol edebilmeyi ancak biraz olsun bu şekilde sağlayabiliyor. Ne yazık ki, büyüdüğü zaman çocukluk yaşlarındaki travmanın etkisiyle, diğerlerini ancak ezerek kontrol altında tutup hükmedebileceğini düşünecek ve öyle davranacaktır. Bu karakteristik davranış içine derin kök salacak ve ilerde tıpkı annesi ve babası gibi insanlara hükmetmeye çalışacak. Özellikle çocukları ve zayıf insanları ezecektir."
"Benim saham anlaşmazlıklar... İnsanların neden birbirlerine şiddet içinde davrandıklarını incelerim. Şiddetin insanların birbirlerini kontrol altına alıp birbirlerine egemen olma dürtüsünden kaynaklandığını biliyoruz. Fakat son zamanlara kadar bu konuyu biz içerden, bireyin bilinci açısından inceledik. Bireyin içinde neler oluyor ki, bir başkasını kontrol altına almak istiyor sorusunu sorduk. Ve şunu bulduk: Bir insan diğeri ile konuşurken -ki bu dünyada her gün milyarlarca kez oluyor-iki şeyden biri meydana geliyor. Birey bu konuşmanın sonunda ya kendini çok güçlü hisseder veya çok zayıf. Tabii bu aralarındaki çekişmeye bağlıdır."
"Hiçbir şey rastlantı değildir. Bence sizin aranızdaki iş daha bitmedi, birbirinize söyleyecek bir şeyleriniz var."
Kendime
Başka bir gün daha atlattın, hayatta kaldın Bu yüzden bebegim, bugün Her şeyin yolunda olduğunu hatırla Uzayda süzülüyoruz Bugün, bebeğim İyi olduğunu hatırla youtu.be/7Xfwu8NH1iI