İbrahimi dinlerin tanrısıyla dalga geçmesine bayıldığım bir eserdi. Yazar olsam mutlaka böyle bir şey yazardım. Altını çizmekten yoruldum bir de :D zaman zaman güldüm bazen de "bunları tanrıya karşı ben de söylemek istiyorum" dedim teşekkürler Saramago