Bazen saatlerce
yürümek kendinden kaçmak isteyeceksin.
Bazen sadece kendini dinlemek isteyeceksin.
Bazen sadece ağlamak isteyeceksin.
Bazen herkes seni duysun diye susmalarını bekleyeceksin.
Bazen kimsecikler duymasın diye hıçkıra sesini içine gömeceksin.
Kim bilir hangi sınavın başrolünde olacaksın, yapmam dedigin, asla olmaz dediğin neleri yaparken kendini bulacaksın.
Yinede yaşamayı öğreneceksin
Herkese her şeye rağmen..