Sahibizkimdik?

Sahibizkimdik?
@Pillibebek_
kavminden kaç.
El verdiyse bunda mana aranmaz tut diyedir
Gönderi kullanım dışı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İçim ey içim bu yolculuk nereye? Bir cümle ile içinizin yolculuklarını yazmak ister misiniz ? Benim yolculuklarım daima sonbahara :)
Sakın kader deme kaderin üstünde bir kader vardır Ne yapsalar boş göklerden gelen bir karar vardır
Lüksler hiç ilgimi çekmedi. Ben basit şeyleri seviyorum; kitapları, yalnız kalmayı ya da anlayan biriyle olmayı.
Çünkü geçmişte kalmamış. Geçmişte her ne olmuşsa sen onu hala yaşıyorsun.