Nas

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Neden" yazın gerisini klavye getirsin 🙃 Eğlenceli oluyor sardı bu iş. Yorumlarınızı beklemekteyim ☺️
Nas
Neden hep böyle devam eder kii
Sevgili arkadaşlar, dün acı bir haber aldık. Yeğenime lösemi tanısı konuldu.😔 Rabbim şifasını versin. Dualarınızda anarsanız çok sevinirim🤲 🩷"Dualar iyileştirir, yürekten edilen her dua bir ışık olur."🩷 ( Normalde özel durumları paylaşma taraftarı değilim. Ama ne kadar dua edersek, şifa umudumuz o kadar artar diye düşünüyorum.🤲 )
Nas
Çok geçmiş olsun umarım tez zamanda iyileşir içinizi Allah şifa versin 🌸🙏