Pınar

Pınar
@Pinardiyebiri
Çiçek açmak için önce bi’ gömülmek gerekir.
Çok tuhaftı, ağlayamadım. Ama ruhum paramparça olmuştu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aynı yolun yolcusuyuz, Biz bu yola kalbimizi koyduk 🫰
2026 böyle başladı
“Şu dünyada hangi güzel hangi güzellik vardır ki senin güzelliğinden onda bir pırıltı bulunmasın senin ışığının vuruşundan ibaret olmasın hangi padişah hangi emir vardır ki senin dilencin senin yoksulun olmasın?”
Bugün terapistim dedi ki; “Kimse üzüme neden martta açmadın diye sormaz çünkü martta kirazlar çiçeklenir, eylülde üzümler ballanır.” Herkesin baharı aynı anda gelmez.
Üzülmeyin hiç; Gözyaşları acıya yardımcı olmaz.