Sarah Jio'dan bu okuduğum 3. Kitap daha öncesinde Böğürtlen Kışı ve Elveda Haziran kitaplarını okumuştum ikisine de bayılmıştım çok sevmiştim yazarımızın dili çok akıcı biraz zamanınız varsa bir oturuşta bile bitirebilirsiniz hikaye sizi o kadar çok içine çekiyor ki elinizden bırakımıyorsunuz özellikle sonlara doğru bir sonra ki sayfaları merakla çeviriyorsunuz yazarımız genelde kitaplarını geçmiş zaman ve şuan ki zaman tarzında yazıyordu ama bu kitapta öyle değildi karakterimizin ilk olarak geçmiş zamanda neler yaşadığını daha sonrasında son 100 sayfasında şuan ki zaman da neler yaşadığını okuyoruz ben Sarah Jio'un yazım tarzını sevdiğim için iki şekilde de beğendim açıkçası ama bu şekilde olması hikayenin bütünlüğü açısından güzeldi.