Bir çok şehidimizi anlatan kitap okudum. Bu kitap da güzel ama şehitlerimizden çok Silopi de yaşanan sıkıntıları hastanenin yetersizliğini doktorların öğretmenlerin polislerin ne kadar zor şartlar altında çalıştığını okudum Dr. Kamil hoca ile beraber bende şahit oldum. Kalemine sağlık hocam...