Karşındaki kişinin vurdumduymaz hallerine karşı halen ona içindeki tüm sevgiyi akıtıyorsun, çok sevdiğinden değil aslında, ondan da karşılık beklediğin için bu haldesin, belki onun kalbinde de bir deniz var da aranızda bir nehir oluşur, o akıntı da sizin karşılıklı sevginize yol olur diye umuyorsun, ama görmüyorsun ki onun kalbi çöl, senden geleni emiyor, kumda su biriktirmek kolay değil, doyması lazım ama o doymuyor, senin ruhunla besleniyor, sen ise kendinden verdikçe kuruyorsun..