Pınar

Pınar
@Pinarrr73
"...Beni anlamıyorlardı zararı yok. Zaten beni daha kimler anlamadı...''
"..güzel gözlerine âşık olmuştum, o kadar güzel gözleri vardı ki, hayat vardı sanki gözlerinde. Yaşama gücümü kuvvetimi ondan alıyordum."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...Beni anlamıyorlardı zararı yok. Zaten beni daha kimler anlamadı...''
" Sen bir yerde var olursan yaşayabilirim ancak. Nasıl olursan ol, var olduğunu bilmek bana yeter..."
Sayfa 31·Kitabı okudu
Ne kadar çok resim çektirmişim yarabbi ! Çoğu da iyi çıkmamış.
Sayfa 29·Kitabı okudu