Aşk iki kişinin şahsi işidir. Derler ki üçüncü kişi fazladır, fakat bazen iki aşığa üçünçü bir kişi gerekebilir, saadetlerinin şahidi olarak. Bu şahit ayna gibi lazımdır onlara, aynaya bakıp mutluluklarını görmeleri için.
Hiçbir uçak, hiçbir gemi, hiçbir taşıt aracı insanın kendisini kendisinden uzaklaştıramaz, geçmişinden ayıramaz. Hem saadeti aramak için dünyayı dolaşmaya gerek yoktur. Mutluluk ya da mutsuzluk insanın içindedir.