Kita’P’ınarı

Kita’P’ınarı
@Pinarygt
“Okudukça büyür, büyüdükçe dünyamızı keşfederiz.”
“Evet, ağlıyordum. Ama iyi hissedecektim. Bu sadece insan dağasıydı, yeni bir katmana hazırlanmak için eski bir yarayı iyileştiriyordu. Hepsi buydu.”
Sayfa 145·Kitabı okudu
Reklam
“Kötü insan diye bir şey yoktur. Hepimiz sadece bazen kötü şeyler yapan insanlarız.”
Sayfa 23·Kitabı okudu
“Öyleyse dudaklarından öperim, orada bir parça zehir kalmıştır belki; bir zamanlar hayat veren dudakların bu kez son versin hayatıma.”
Sayfa 128·Kitabı okudu
“Yalnız kalmaktan korkar gibiyim bu mezarlıkta; ama katlanmak zorundayım.”
Sayfa 122·Kitabı okudu
“Hiç kuşkum yok; bu çekilen acılar ileride konuşacağımız tatlı anılar olacak.”
Sayfa 90·Kitabı okudu
Reklam