Pîremêrd

Pîremêrd
@Piremerd
İnsan bir kere birine geç kalır ve bir daha hiç kimse için acele etmez
Hiç düşündünüz mü hangisi daha çok acıtıyor; bir şeyi söyleyip, keşke söylemeseydim demek mi, yoksa bir şey söylemeyip keşke söyleyebilseydim demek mi?
Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"yolu rasgele yürürsün ömür olur, denginle yürürsen şiir olur". Cahit Zarifoğlu
"oysa sana anlatacak o kadar çok şeyim vardı ki, sadece susmakla yetindim. bitmiş gibi değil de bitirilmiş gibi hissetmekti benimkisi."
1000Kitap
Elimde olsa, belki de çoktan bırakmıştım beklemeyi. Ama gönüldesin, elde değil…
Şimdi ikimizin bir fotoğrafı olmalıydı ama öyle duvara asmalık değil. Cüzdan da taşımalık da değil. Telefon da saklamalık hiç değil. İstiyorum ki kitap arasında saklamalık bir fotoğrafımız olsun. Bundan üç yüz yıl sonra birisi o fotoğrafı bulsun ve desin ki: “Bir adam bir kadına nasıl bu kadar güzel bakar? Ahmet Batman