Hiç düşündünüz mü hangisi daha çok acıtıyor; bir şeyi söyleyip, keşke söylemeseydim demek mi, yoksa bir şey söylemeyip keşke söyleyebilseydim demek mi?
Şimdi ikimizin bir fotoğrafı olmalıydı ama öyle duvara asmalık değil. Cüzdan da taşımalık da değil. Telefon da saklamalık hiç değil. İstiyorum ki kitap arasında saklamalık bir fotoğrafımız olsun. Bundan üç yüz yıl sonra birisi o fotoğrafı bulsun ve desin ki:
“Bir adam bir kadına nasıl bu kadar güzel bakar? Ahmet Batman