Pîremêrd

Pîremêrd
@Piremerd
İnsan bir kere birine geç kalır ve bir daha hiç kimse için acele etmez
Baharda kışı, Kışın da baharı özler insan. Ne uzaksa onu özler… Kavuşmak şart mı ? Boşver! Bazı şeyler yokken güzel…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Başka birisi nasıl sevilir bilmiyorum Hangi şehre gidilir yalnız başına, Hangi şarkı dinlenir senle olmayınca. Kimle çay içilir ? En güzel sözlerin altı kim için çizilir Kimin kokusu saklanır… Hangi hayal hediye edilir, Hangi gözle bakılır o çiçek yaprağı kirpiklerine Nasıl anlatılır gülüşünün sesi Adının güzelliğine hangi alfabe de rastlanır Senin bakışın hangi şiire benzer Kime dokunur, sarılır, uyur bu kalp Hangi insanda rastlanır sana… Gel de anlat… Senden başkası nasıl sevilir ? Bilmiyorum ben… İlhan Berk
Edebiyat
"Ellerini tutabilsem pia'nın, Ölsem eksiksiz öldürürüm."
Bu gece günceme yazacağım. Neyi ? Ateşten eli yanan çocuğun ateşi sevdiğini.
Ne kadar gidişine ses etmesem de bir başkasının senin içini ısıtacağını bilmek beni hep içimi üşütecek..
1000k