“Unutmakla bağışlamak arasında ne fark var?
Bağışlarken kişi her şeyi unutuyor. Ama yalnızca unutmakla, pek çok kez insan yeniden anımsamaya başlıyor.”
Yaşamı nasıl anlatabilirim?
Yaşamı boşluk vasıtasıyla idrak edebilirsin ama boşluk hiç bir şeyin var olmadığı anlamına gelmez. Aksine yoklukla varoluş arasındaki orta durumdur.