Sadece_sen

Sadece_sen
@Piskopek
Sen bana nefes , ben sana herkes.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevene yâr demem , yâr benim olamadıkça.
"KORKUYORUM".
Gece Yine Siyahına Kavuştu , Ben Hala Sensizliğin Gölgesindeyim..!
Umarım bir gün sevdiğim ve sevildiğim kalpte olurum.❤