"Ne anlatıyım ki ? Onlar bir rüzgârdı işte.
Estiler ve gittiler.
Ben onlara rüzgâr adamlar diyorum.
Rüzgarı bilirsin işte. Vardırlar onlar hep ama kalmazlar. Rüzgârın kalması yoktur yani. esip gitmesi vardır hep. Gittiler. Kalmaları çok zordu çok zor. O yüzden sen gitmeyi rüzgâra sor :)