Kitap aşığı bir öğretmenim. Evli ve bir çocuk annesiyim. Hem oğlumu hemde içimdeki hiç büyümeyen çocuğu kitapların büyüsüyle yetiştirmekteyim. Hayat kısa o yüzden çok sevin.
"Birçoğunu tanıdığımız bu çocukların ruhlarını onurlandırmak amacımızdır. Harçlıklarımızı biriktiriyor ve atom bombasının çocukları için bir anıt inşa etme hayalimizin gerçekleşmesi için dua ediyoruz. "
"Onun ölümünün bir hiç uğruna olmasını istemiyoruz, işte bu yüzden atom bombası hastalığı yüzünden ölen tüm çocuklar anısına bir anıt inşa etmek istiyoruz. "